Corporate Geography Relaunched

この論文にアクセスする

この論文をさがす

著者

抄録

The large business corporation as an object of geographical study is related to industrial and retailing geography. Its role in the business school curriculum is discussed. The topic is given systematic treatment: location factors, location decision, spatial strategy, production system, corporate restructuring, administrative setup and spatial competition.

収録刊行物

  • Geographical review of Japan. Series B  

    Geographical review of Japan. Series B 68(2), 185-197, 1995-11-01 

    The Association of Japanese Geographers

参考文献:  95件

参考文献を見るにはログインが必要です。ユーザIDをお持ちでない方は新規登録してください。

各種コード

  • NII論文ID(NAID)
    10002503196
  • NII書誌ID(NCID)
    AA10518430
  • 本文言語コード
    ENG
  • 資料種別
    REV
  • ISSN
    02896001
  • データ提供元
    CJP書誌  J-STAGE 
ページトップへ