書誌事項
- タイトル別名
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- Constrained Learning Algorithm of Neural Networks for an Estimate of Advertising effect
- コウコク コウカ ヨソク ノ タメ ノ セイヤク ツキ ニューラル ネットワー
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抄録
This paper proposes an algorithm of neural networks for an estimate of advertising effect. The basic premise under this algoritm is that the relationship between input and output is monotonic increase. The algorithm is useful for the domain like an estimate of advertising effect which only deficient data are available.<br>The experimental simulation shows that the algorithm builts a reasonable model for an estimate of advertising effect.
収録刊行物
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- 電気学会論文誌C(電子・情報・システム部門誌)
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電気学会論文誌C(電子・情報・システム部門誌) 117 (5), 625-630, 1997
一般社団法人 電気学会
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キーワード
詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1390282679584911232
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- NII論文ID
- 10002810284
- 130006843979
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- NII書誌ID
- AN10065950
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- ISSN
- 13488155
- 03854221
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- NDL書誌ID
- 4204793
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- データソース種別
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- JaLC
- NDL
- Crossref
- CiNii Articles
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- 抄録ライセンスフラグ
- 使用不可