ディーゼル微粒子フィルタに関する強制再生システムの検討 : 昇温用酸化触媒の耐久性向上 Investigation of the Aging Behavior of a System with Active Diesel Particulate Filter Regeneration : Durability Improvement of Diesel Oxidation Catalyst for High Temperature Applications

この論文をさがす

著者

収録刊行物

  • 自動車技術会論文集 = Transactions of Society of Automotive Engneers of Japan

    自動車技術会論文集 = Transactions of Society of Automotive Engneers of Japan 37(2), 85-89, 2006-03-15

    自動車技術会

参考文献:  8件中 1-8件 を表示

  • <no title>

    JEULAND N.

    Performance and Durability of DPF Tested on a Fleet of Peugeot 607 Taxis : Final results

    被引用文献1件

  • <no title>

    TOORISAKA H.

    DPR Developed for Extremely Low PM Emissions in Production Commercial Vehicles

    被引用文献1件

  • <no title>

    MAYER A.

    Reliability of DPF-Systems : Experiences with 6000 Applications of the Swiss Retrofit Fleet

    被引用文献1件

  • <no title>

    COOPER B. J.

    Role of NO in Diesel Particulate Emission Control

    被引用文献1件

  • <no title>

    GIESHOFF J.

    Regeneration of catalytic diesel particulate filters

    被引用文献1件

  • <no title>

    SALVAT O.

    Passenger Car Serial Application of Particulate Filter System on a Common Rail Direct Injection Diesel Engine

    被引用文献1件

  • <no title>

    HIRANUMA S.

    Development of DPF system for Commercial Vehicle

    被引用文献1件

  • <no title>

    SOEGER N.

    Impact of Aging and NOx/Soot Ratio on the Performance of a Catalyzed Particulate Filter for Heavy Duty Diesel Applications

    被引用文献1件

各種コード

  • NII論文ID(NAID)
    10018110132
  • NII書誌ID(NCID)
    AN00105913
  • 本文言語コード
    JPN
  • 資料種別
    ART
  • ISSN
    02878321
  • NDL 記事登録ID
    7931761
  • NDL 雑誌分類
    ZN22(科学技術--運輸工学--自動車)
  • NDL 請求記号
    Z16-1092
  • データ提供元
    CJP書誌  NDL 
ページトップへ