二輪車用エンジンバルブ制御機構の開発 Development of Valve Pausing System for Motorcycle Engines

この論文をさがす

著者

収録刊行物

  • 自動車技術会論文集 = Transactions of Society of Automotive Engneers of Japan

    自動車技術会論文集 = Transactions of Society of Automotive Engneers of Japan 36(5), 151-156, 2005-09-15

    自動車技術会

参考文献:  3件中 1-3件 を表示

  • <no title>

    INOUE K.

    A high power, wide torque range, efficient engine with a newly variable-valve-timing and lift mechanism. Part 1. Development of variable valving system, 1989

    被引用文献1件

  • <no title>

    MATSUKI M.

    Development of a Lean Burn Engine with a Variable Valve Timing Mechanism

    被引用文献1件

  • <no title>

    TSUKUI T.

    Development of Directly Actuated Variable Valve Control System, 1999

    被引用文献1件

各種コード

  • NII論文ID(NAID)
    10018283254
  • NII書誌ID(NCID)
    AN00105913
  • 本文言語コード
    JPN
  • 資料種別
    NOT
  • ISSN
    02878321
  • NDL 記事登録ID
    7711192
  • NDL 雑誌分類
    ZN22(科学技術--運輸工学--自動車)
  • NDL 請求記号
    Z16-1092
  • データ提供元
    CJP書誌  NDL 
ページトップへ