「個別の教育支援計画」と「個別の支援計画」チームアプローチの必要性 : 医療のダイナミクスに学ぶ On cooperation and collaboration across the fields of educational, healthcare, medical, welfare and other services for children with disabilities in making "individualized educational support plans" : discussion on the need of a team-approach in comparison with medical care

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著者

収録刊行物

  • 発達障害研究 = Japanese Journal on Developmental Disabilities  

    発達障害研究 = Japanese Journal on Developmental Disabilities 28(5), 353-362, 2006-12-31 

    日本発達障害学会

参考文献:  11件

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各種コード

  • NII論文ID(NAID)
    10018586622
  • NII書誌ID(NCID)
    AN00205281
  • 本文言語コード
    JPN
  • 資料種別
    REV
  • ISSN
    03879682
  • NDL 記事登録ID
    8729515
  • NDL 雑誌分類
    ZS31(科学技術--医学--精神神経科学) // ZS2(科学技術--心理学) // ZE5(社会・労働--社会問題・社会保障)
  • NDL 請求記号
    Z19-1013
  • データ提供元
    CJP書誌  NDL 
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