理科教育における直接経験と間接経験の類型化と地学教育の果たす役割
Bibliographic Information
- Other Title
-
- リカ キョウイク ニ オケル チョクセツ ケイケン ト カンセツ ケイケン ノ ルイケイカ ト チガク キョウイク ノ ハタス ヤクワリ
- Identifying patterns of direct and indirect experiences in the teaching of science, and the role of earth science education
Search this article
Journal
-
- 地学教育 = Education of earth science / 日本地学教育学会 編
-
地学教育 = Education of earth science / 日本地学教育学会 編 60 (4), 137-148, 2007-07
東京 : 日本地学教育学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009408678034944
-
- NII Article ID
- 10018933171
-
- NII Book ID
- AN00141043
-
- ISSN
- 00093831
-
- NDL BIB ID
- 8906644
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZM41(科学技術--地球科学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles