'シンタックス'手法によるマーケット空間の分析 A 'Syntactic' Approach to the Space of Marketplaces

この論文をさがす

著者

収録刊行物

  • 地理情報システム学会講演論文集 = Papers and proceedings of the Geographic Information Systems Association

    地理情報システム学会講演論文集 = Papers and proceedings of the Geographic Information Systems Association 8, 41-46, 1999-09-30

参考文献:  13件中 1-13件 を表示

  • <no title>

    ALOI R.

    Mercatie Negozi, 1959

    被引用文献1件

  • <no title>

    ARDALAN N.

    The Senseof Unity : the Sufi Tradition in Persian Architecture, 1973

    被引用文献1件

  • <no title>

    DE LA BARRA T

    Integrated Land Use and Transport Modelling-Decision Chains and Hierarchies, 1989

    被引用文献1件

  • <no title>

    DURKHEIM E.

    The Division of Labour in Society, 1968

    被引用文献1件

  • <no title>

    CHRISTALLER W.

    Die Zentralen Orte in Suddeutschland, 1933

    被引用文献1件

  • <no title>

    GEIST J. F.

    Passagen, ein Bautype des 19. Jahrhunderts, 1979

    被引用文献1件

  • <no title>

    HAKIM B. S.

    Arabic-Islamic Cities : Building and Planning Principles, 1987

    被引用文献1件

  • <no title>

    HILLIER B.

    Space is the Machine, 1996

    被引用文献1件

  • <no title>

    HILLIER B.

    The Social Logic of Space, 1984

    被引用文献1件

  • <no title>

    LOSCH A.

    The Economics of Location, 1954

    被引用文献1件

  • <no title>

    MAITLAND B.

    Shopping Malls : Planning and Design, 1985

    被引用文献1件

  • <no title>

    VON THUNEN J. H.

    Von Thunen's Isolated State, 1966

    被引用文献1件

  • <no title>

    WEBER A.

    Theory of the Location of Industries, 1929

    被引用文献1件

各種コード

  • NII論文ID(NAID)
    10018947064
  • NII書誌ID(NCID)
    AA11725554
  • 本文言語コード
    ENG
  • 資料種別
    ART
  • データ提供元
    CJP書誌 
ページトップへ