EFFECTS OF ACHIEVEMENT GOALS IN THE CLASSROOM ON STUDENTS' LEARNING AND MOTIVATION
Bibliographic Information
- Other Title
-
- クラスの学習目標の認知が生徒の学業達成に及ぼす影響について
- クラス ノ ガクシュウ モクヒョウ ノ ニンチ ガ セイト ノ ガクギョウ タ
- クラスの学習目標の認知が生徒の学業達成に及ぼす影響について
Search this article
Abstract
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 学協会
Journal
-
- 教育心理学研究 = The Japanese journal of educational psychology / 日本教育心理学会教育心理学研究編集委員会 編
-
教育心理学研究 = The Japanese journal of educational psychology / 日本教育心理学会教育心理学研究編集委員会 編 38 (2), p198-204, 1990-06
東京 : 日本教育心理学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853832304809984
-
- NII Article ID
- 110001892722
- 10003412893
-
- NII Book ID
- AN00345837
-
- ISSN
- 00215015
-
- NDL BIB ID
- 3355287
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- NDL-Digital
- CiNii Articles