フラクタルによる自然物体の生成法 : 映像表現,画像処理・コンピュータビジョン
-
- 宮田 一乗
- 日本アイ・ビー・エム(株) 東京基礎研究所
書誌事項
- タイトル別名
-
- Technologies for Generating Natural Shapes by Using Fractal Theory
抄録
Technologies for generating natural shapes, such as mountains, trees, and clouds, play a very important role in visual simulations, which is one of the main applications of computer graphics. This paper reports research trends in methods of generating natural shapes by using fractal theory.
収録刊行物
-
- テレビジョン学会技術報告
-
テレビジョン学会技術報告 16 (9), 1-6, 1992
一般社団法人 映像情報メディア学会
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001204521055744
-
- NII論文ID
- 110003685605
-
- ISSN
- 24330914
- 03864227
-
- 本文言語コード
- ja
-
- データソース種別
-
- JaLC
- CiNii Articles
-
- 抄録ライセンスフラグ
- 使用不可