個人要因に関するアンケート調査を、いかに教育実践に結びつけるか : 日本人英語学習者の学習不安・学習性向・学習方略使用・好みに関する診断用紙を用いて(授業力-大学全入時代の大学英語教師)
書誌事項
- タイトル別名
-
- How can we relate the results of a questionnaire on learners' individual differences to the practice of teaching? : A diagnostic approach based on individual characteristics of Japanese learners of English.(Pedagogical Considerations for University English Instruction in a New Era of Open Admissions)
この論文をさがす
収録刊行物
-
- JACET全国大会要綱
-
JACET全国大会要綱 45 228-229, 2006-09-02
大学英語教育学会
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1541135670263958272
-
- NII論文ID
- 110006478507
-
- NII書誌ID
- AA11483568
-
- 本文言語コード
- ja
-
- データソース種別
-
- NDL-Digital
- CiNii Articles