書誌事項
- タイトル別名
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- ソーシャル アントレプレナー ノ ジギョウカ プロセス シゲン テイキョウシャ ト ジュエキシャ ト イウ フタツ ノ コキャク ノ カンテン カラ
- How a social entrepreneur creates an business in social field; Insight from two types of customer
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抄録
It is not easy to create a new business, in a social field which the market mechanism would not work well. Especially, a social entrepreneur has difficulties in gaining money for initial investment. Here shows the process of how a social entrepreneur creates a business out of social needs. From two cases, creating values for two types of customer is a key factor.
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収録刊行物
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- 経営と情報 : 静岡県立大学・経営情報学部/学報
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経営と情報 : 静岡県立大学・経営情報学部/学報 23 (1), 43-59, 2010-12-01
静岡県立大学経営情報学部
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1050282812544008960
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- NII論文ID
- 110009460998
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- NII書誌ID
- AN10118525
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- ISSN
- 09188215
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- NDL書誌ID
- 10973918
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- 本文言語コード
- ja
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- 資料種別
- departmental bulletin paper
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- データソース種別
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- IRDB
- NDL
- CiNii Articles