Practical Application of CLT, TPR and Phonics Theories in Conjunction with Hi, friends! 1 and Hi, friends! 2 English Materials in Elementary School Classrooms
書誌事項
- タイトル別名
-
- 小学校英語教授教材 Hi, friends! 1 と Hi, friends! 2 におけるコミュニケーション教授法、全身反応教授法、フォニックス理論の実践的応用
この論文をさがす
抄録
application/pdf
MEXT 2020 goals for English education indicate a preference for implementing the common and popular pedagogicaltheories of the Communicative Language Teaching (CLT), Total Physical Response (TPR) and Phonics into elementaryschool English class curriculum. Using “Hi, friends! 1” and “Hi, friends! 2”, which are standard English materials forelementary schools across the country, we will show how these theories can be used in class to maximum benefits toteachers and students.
収録刊行物
-
- 三重大学教育学部研究紀要. 自然科学・人文科学・社会科学・教育科学・教育実践
-
三重大学教育学部研究紀要. 自然科学・人文科学・社会科学・教育科学・教育実践 69 435-443, 2018-01-04
三重大学教育学部
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1050282677913608576
-
- NII論文ID
- 120006377603
-
- NII書誌ID
- AA12097333
-
- HANDLE
- 10076/00017484
-
- ISSN
- 18802419
-
- 本文言語コード
- en
-
- 資料種別
- departmental bulletin paper
-
- データソース種別
-
- IRDB
- CiNii Articles