書誌事項
- タイトル別名
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- Optimum reentry trajectory calculations for winged vehicle.
- ユウヨク ヒショウタイ サイテキ キカン キドウ ノ イチケイサンホウ
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抄録
The optimum glide trajectories of a reentry vehicle are computed as an optimal control problem with inequality constraints on functions of the state and control variables. Inequality constraints are used to simulate the stall, pitch trim and load factor limits. Numerical examples contain the three dimensional turns to maximize the terminal velocity with the terminal location prescribed. Results obtained demonstrate a rational way to reflect various flight limitations on the nominal flight-path determinations.
収録刊行物
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- 日本航空宇宙学会誌
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日本航空宇宙学会誌 33 (380), 540-547, 1985
一般社団法人 日本航空宇宙学会
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1390001204507494144
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- NII論文ID
- 130003782686
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- NII書誌ID
- AN00189072
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- ISSN
- 24241369
- 00214663
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- NDL書誌ID
- 3042915
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- 本文言語コード
- ja
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- データソース種別
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- JaLC
- NDL
- Crossref
- CiNii Articles
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- 抄録ライセンスフラグ
- 使用不可