経験価値に着目したお笑い劇場の評価構造モデル<br>お笑い劇場の利用者行動と顧客満足に関する研究 その3

  • 山本 杏子
    早稲田大学 大学院人間科学研究科 修士(人間科学)
  • 小島 隆矢
    早稲田大学人間科学学術院 准教授・博士(工学) 早稲田大学応用脳科学研究所

書誌事項

タイトル別名
  • THE MODEL OF EVALUATION STRUCTURE BY EXPERIENCE VALUE IN A COMEDY THEATER<br>A study on the user's behavior and customer satisfaction of comedy theater Part. 3
  • 経験価値に着目したお笑い劇場の評価構造モデル : お笑い劇場の利用者行動と顧客満足に関する研究(その3)
  • ケイケン カチ ニ チャクモク シタ オワライ ゲキジョウ ノ ヒョウカ コウゾウ モデル : オワライ ゲキジョウ ノ リヨウシャ コウドウ ト コキャク マンゾク ニ カンスル ケンキュウ(ソノ 3)

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抄録

 This study examines the model of evaluation structure by experience value in a comedy theater. First surveys researched the factor of strategic experiential modules in comedy theater was decided by factor analysis. Second surveys researched the factor and evaluation structure which affects ACT. Third surveys researched the evaluation-structure model by comparison with theater types and user type. The results are as followings:<br> 1) The factor of FEEL“the upsurge of emotions” and THINK “attachment” affects the ACT “revisit” intention of a theater.<br> 2) The "evaluation-structure model" differed, depending on ACT and the types of theaters

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