Analysis of Students' Thinking Process in a Problem-Posing Environment of Arithmetical Word Problems
-
- Hasanah Nur
- 広島大学工学研究科情報工学専攻
-
- 林 雄介
- 広島大学工学研究科情報工学専攻
-
- 平島 宗
- 広島大学工学研究科情報工学専攻
この論文をさがす
抄録
<p>In this research, we have conducted analysis from the log data of university students using MONSAKUN to understand students' thinking process while posing arithmetical word problems.</p>
収録刊行物
-
- 人工知能学会全国大会論文集
-
人工知能学会全国大会論文集 JSAI2014 (0), 2I5OS08b2-2I5OS08b2, 2014
一般社団法人 人工知能学会
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1390845712978918528
-
- NII論文ID
- 40020082105
- 130007425328
-
- NII書誌ID
- AA11578981
-
- ISSN
- 13479881
-
- NDL書誌ID
- 025497076
-
- 本文言語コード
- ja
-
- データソース種別
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
-
- 抄録ライセンスフラグ
- 使用不可