-
- 永井 護
- 宇都宮大学
書誌事項
- タイトル別名
-
- Study on the Effect of the Program to Decrease Car Traffic in the Excellent Scenic Area
- 自然環境の優れた観光地における自動車抑制策の効果に関する研究--奥日光をケーススタディとして
- シゼン カンキョウ ノ スグレタ カンコウチ ニ オケル ジドウシャ ヨクセイ
- Case Study in Oku-Nikko Area
- 奥日光をケーススタディとして
この論文をさがす
抄録
<p>THIS PAPER DEALS WITH THE METHOD TO ESTIMATE THE PROGRAM TO DECREASE CAR-TRAFFIC IN THE EXCELLENT SCENIC AREA THROUGH THE CASE STUDY IN OKU-NIKKO AREA.THE PROGRAM IS COMPOSED OF TWO ELEMENTS,NAMELY,THE CONSTRUTION OFCAR-PARKING OUTSIDE OF THE AREA AND THE PROGRESS OF THE BUS SERVICE INTO THE AREA. WE INVESTIGATE THE SURVEY METHOD TO GET DISAGGREGATE DATA ON MODAL-SPRIT IN SCNIC AREA, BECAUS SUPECIAL FACTORS HAVE THE INFLUENCE ON IT THERE.ESTIMATION OFTHE PROGRAM ITRIED THROUGH APPLICATION OF SYSTEM DYNAMICS METHOD.</p>
収録刊行物
-
- 都市計画論文集
-
都市計画論文集 28 (0), 25-30, 1993-10-25
公益社団法人 日本都市計画学会
- Tweet
キーワード
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1390282752321553664
-
- NII論文ID
- 130007699602
-
- NII書誌ID
- AN10276504
-
- ISSN
- 21850593
- 09160647
-
- NDL書誌ID
- 3862509
-
- 本文言語コード
- ja
-
- データソース種別
-
- JaLC
- NDL
- Crossref
- CiNii Articles
-
- 抄録ライセンスフラグ
- 使用不可