ドイツの教師の勤務評定における合意形成のプロセス--校長と教師の「話し合い」の事例をもとに The process of the agreement construction in the official assessment of teachers in Germany: based on the example of "assessment meetings" between principals and teachers

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収録刊行物

  • 福祉社会研究

    福祉社会研究 (9), 89-106, 2008

    京都府立大学福祉社会学部福祉社会研究会

各種コード

  • NII論文ID(NAID)
    40016492140
  • NII書誌ID(NCID)
    AA11467608
  • 本文言語コード
    JPN
  • 雑誌種別
    大学紀要
  • ISSN
    13471457
  • NDL 記事登録ID
    10177096
  • NDL 雑誌分類
    ZE5(社会・労働--社会問題・社会保障)
  • NDL 請求記号
    Z71-E75
  • データ提供元
    NDL 
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