教員養成と教員研修をリンクした協同的な学びによる授業改善(2)理科教育の授業改善の成果と今後の展望 A reform of pre-service science teacher training program and lesson by the collaborative learning arisen from the linkage between pre- and in-service teacher training (2) Outcomes and perspective from our efforts on reform of science teacher training lessons

この論文をさがす

収録刊行物

  • 愛媛大学教育実践総合センター紀要

    愛媛大学教育実践総合センター紀要 (27), 79-93, 2009

    愛媛大学教育学部附属教育実践総合センター

各種コード

  • NII論文ID(NAID)
    40016783111
  • NII書誌ID(NCID)
    AA11653001
  • 本文言語コード
    JPN
  • 雑誌種別
    大学紀要
  • ISSN
    13473999
  • NDL 記事登録ID
    10395793
  • NDL 雑誌分類
    ZF1(教育)
  • NDL 請求記号
    Z7-1572
  • データ提供元
    NDL 
ページトップへ