C.R.Rogersの中核3条件からみた生徒の担任教師態度認知と学校適応の関係について(2)教育におけるパーソンセンタード・アプローチの基礎研究
Bibliographic Information
- Other Title
-
- C.R.Rogers ノ チュウカク 3 ジョウケン カラ ミタ セイト ノ タンニン キョウシ タイド ニンチ ト ガッコウ テキオウ ノ カンケイ ニ ツイテ(2)キョウイク ニ オケル パーソンセンタード ・ アプローチ ノ キソ ケンキュウ
- Basic empirical research on person-centered education from C.R.Rogers's Core 3 Condition's point of view(Part.2)
Search this article
Journal
-
- 教育実践研究 = Bulletin of the Research and Guidance Center for Teaching Practice / 福岡教育大学教育実践研究指導センター 編
-
教育実践研究 = Bulletin of the Research and Guidance Center for Teaching Practice / 福岡教育大学教育実践研究指導センター 編 (21), 165-172, 2013-03
宗像 : 福岡教育大学教育実践研究指導センター
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572357457656704
-
- NII Article ID
- 40019647118
-
- NII Book ID
- AN10428588
-
- ISSN
- 13480774
-
- NDL BIB ID
- 024472849
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles