市民的パフォーマンスを高める社会科学習評価の設計 : 真正の評価論に基づいた小学校単元の開発を事例として
Bibliographic Information
- Other Title
-
- シミンテキ パフォーマンス オ タカメル シャカイカ ガクシュウ ヒョウカ ノ セッケイ : シン セイ ノ ヒョウカロン ニ モトズイタ ショウガッコウ タンゲン ノ カイハツ オ ジレイ ト シテ
- The Design of the Social Studies Evaluation which Enhance the Performance Capabilities as a Citizen : Development of an Elementary School Unit Based on "Authentic Assessment"
Search this article
Journal
-
- 教育目標・評価学会紀要 = The Japanese journal of educational objectives and evaluation studies / 「紀要」編集委員会 編
-
教育目標・評価学会紀要 = The Japanese journal of educational objectives and evaluation studies / 「紀要」編集委員会 編 (22), 63-72, 2012
京都 : 教育目標・評価学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009407902143488
-
- NII Article ID
- 40020301279
-
- NII Book ID
- AN10464446
-
- ISSN
- 09182012
-
- NDL BIB ID
- 025983167
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles