提携研究機関誌からの論文紹介 The Advertising Research Foundation 『Journal of Advertising Research』より How to Advertise and Build Brand Knowledge Globally : Comparing Television Advertising Appeals Across Developed and Emerging Economies

書誌事項

タイトル別名
  • テイケイ ケンキュウ キカンシ カラ ノ ロンブン ショウカイ The Advertising Research Foundation 『 Journal of Advertising Research 』 ヨリ How to Advertise and Build Brand Knowledge Globally : Comparing Television Advertising Appeals Across Developed and Emerging Economies
  • グローバルな広告表現とブランド知識の構築 : 先進国と新興国を比較した広告表現
  • グローバル ナ コウコク ヒョウゲン ト ブランド チシキ ノ コウチク : センシンコク ト シン コウコク オ ヒカク シタ コウコク ヒョウゲン

この論文をさがす

収録刊行物

詳細情報 詳細情報について

問題の指摘

ページトップへ