提携研究機関誌からの論文紹介 The Advertising Research Foundation 『Journal of Advertising Research』より Do Price Promotions Help or Hurt Premium-Product Brands? : The Impact of Different Price-Promotion Types On Sales and Brand Perception

書誌事項

タイトル別名
  • テイケイ ケンキュウ キカンシ カラ ノ ロンブン ショウカイ The Advertising Research Foundation 『 Journal of Advertising Research 』 ヨリ Do Price Promotions Help or Hurt Premium-Product Brands? : The Impact of Different Price-Promotion Types On Sales and Brand Perception
  • 価格プロモーションはプレミアム・ブランドの価値を傷つけるか? : 売上とブランド知覚に価格プロモーションが与えるタイプ別の影響
  • カカク プロモーション ワ プレミアム ・ ブランド ノ カチ オ キズツケル カ? : ウリアゲ ト ブランド チカク ニ カカク プロモーション ガ アタエル タイプ ベツ ノ エイキョウ

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