学び合いと学び方を学ぶ学習を組み合わせた小学校図画工作科の実践 : 言葉に頼らない絵画鑑賞
Bibliographic Information
- Other Title
-
- マナビ アイ ト マナビ カタ オ マナブ ガクシュウ オ クミアワセタ ショウガッコウ ズガ コウサクカ ノ ジッセン : コトバ ニ タヨラナイ カイガ カンショウ
- Collaborative Learning Combined with Learning How to Learn Lesson for Art Class in 6th Grade Elementally Inclusive Class : Appreciation of Paintings Avoid Relying on Verbal Expression
- 特集 発達障害教育分野におけるアクティブ・ラーニングへの期待
- トクシュウ ハッタツ ショウガイ キョウイク ブンヤ ニ オケル アクティブ ・ ラーニング エ ノ キタイ
Search this article
Journal
-
- LD研究 = Japanese journal of learning disabilities / 日本LD学会編集委員会 編
-
LD研究 = Japanese journal of learning disabilities / 日本LD学会編集委員会 編 25 (4), 438-447, 2016-11
宇都宮 : 日本LD学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853832868843776
-
- NII Article ID
- 40021030483
-
- NII Book ID
- AA11574991
-
- ISSN
- 13465716
-
- NDL BIB ID
- 027788902
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS32(科学技術--医学--小児科学・先天異常・奇形)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles