矛盾した複数の文章の読解を通した情報リテラシーの授業実践
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ムジュン シタ フクスウ ノ ブンショウ ノ ドッカイ オ トオシタ ジョウホウ リテラシー ノ ジュギョウ ジッセン
- A Classroom Practice of Information Literacy through Instruction on Disagreement Resolution in Reasoning About Multiple Documents
- 教育の情報化/一般
- キョウイク ノ ジョウホウカ/イッパン
Search this article
Journal
-
- 日本教育工学会研究報告集 = Research report of JSET Conferences
-
日本教育工学会研究報告集 = Research report of JSET Conferences 17 (3), 177-184, 2017-07-08
東京 : 日本教育工学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290885604446336
-
- NII Article ID
- 40021288087
-
- NII Book ID
- AN10420429
-
- NDL BIB ID
- 028446919
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles