Personality, identity and self-related motivation in the L2 learning process : an analysis of causal models for Japanese learners of English L2学習に関与するパーソナリティ・アイデンティティ・自己形成力 : 日本人英語学習者の因果モデル分析

この論文をさがす

著者

    • 菅原, 健太 スガワラ, ケンタ

書誌事項

タイトル

Personality, identity and self-related motivation in the L2 learning process : an analysis of causal models for Japanese learners of English

タイトル別名

L2学習に関与するパーソナリティ・アイデンティティ・自己形成力 : 日本人英語学習者の因果モデル分析

著者名

菅原, 健太

著者別名

スガワラ, ケンタ

学位授与大学

北海道大学

取得学位

博士 (学術)

学位授与番号

甲第10550号

学位授与年月日

2012-03-22

注記・抄録

博士論文

各種コード

  • NII論文ID(NAID)
    500000557617
  • NII著者ID(NRID)
    • 8000000559801
  • 本文言語コード
    • eng
  • NDL書誌ID
    • 023770922
  • データ提供元
    • NDL ONLINE
ページトップへ