Personality, identity and self-related motivation in the L2 learning process : an analysis of causal models for Japanese learners of English L2学習に関与するパーソナリティ・アイデンティティ・自己形成力 : 日本人英語学習者の因果モデル分析
この論文をさがす
著者
書誌事項
- タイトル
-
Personality, identity and self-related motivation in the L2 learning process : an analysis of causal models for Japanese learners of English
- タイトル別名
-
L2学習に関与するパーソナリティ・アイデンティティ・自己形成力 : 日本人英語学習者の因果モデル分析
- 著者名
-
菅原, 健太
- 著者別名
-
スガワラ, ケンタ
- 学位授与大学
-
北海道大学
- 取得学位
-
博士 (学術)
- 学位授与番号
-
甲第10550号
- 学位授与年月日
-
2012-03-22
注記・抄録
博士論文