An analysis of brand name nouns in contemporary American English : their “genericization” processes and sociocultural factors 現代アメリカ英語における商品名を表す名詞の分析 : その「総称化」プロセスと社会・文化的背景

この論文をさがす

著者

    • 竹中, 裕貴 タケナカ, ユウキ

書誌事項

タイトル

An analysis of brand name nouns in contemporary American English : their “genericization” processes and sociocultural factors

タイトル別名

現代アメリカ英語における商品名を表す名詞の分析 : その「総称化」プロセスと社会・文化的背景

著者名

竹中, 裕貴

著者別名

タケナカ, ユウキ

学位授与大学

広島大学

取得学位

博士 (学術)

学位授与番号

甲第5754号

学位授与年月日

2012-03-23

注記・抄録

博士論文

各種コード

  • NII論文ID(NAID)
    500000561787
  • NII著者ID(NRID)
    • 8000000564001
  • 本文言語コード
    • eng
  • NDL書誌ID
    • 023912594
  • データ提供元
    • NDL ONLINE
ページトップへ