A study of the validity of the Japanese nursing child assessment teaching scale (JNCATS) utilizing sequential analysis : a second analysis of mother-child teaching interaction 時系列解析を利用した日本語版NCATSの妥当性に関する研究 : Teaching場面における母子相互作用の二次分析
この論文をさがす
著者
書誌事項
- タイトル
-
A study of the validity of the Japanese nursing child assessment teaching scale (JNCATS) utilizing sequential analysis : a second analysis of mother-child teaching interaction
- タイトル別名
-
時系列解析を利用した日本語版NCATSの妥当性に関する研究 : Teaching場面における母子相互作用の二次分析
- 著者名
-
寺本, 妙子
- 著者別名
-
テラモト, タエコ
- 学位授与大学
-
東京医科歯科大学
- 取得学位
-
博士 (看護学)
- 学位授与番号
-
乙第2313号
- 学位授与年月日
-
2011-08-23
注記・抄録
博士論文