言語的マイノリティ児童の学習言語(英語・継承語)を育てるカナダの公立小学校の実態‐エスニック・マイノリティの活力、児童の心理的要因、バイリンガル作文力に焦点をあてて Bilingual Education for Minority Language Children in Canadian Public Primary Schools : With a Focus on Sociological and Psychological Factors and Students' Chinese and English Writing Skills
Access this Article
Author
Bibliographic Information
- Title
-
言語的マイノリティ児童の学習言語(英語・継承語)を育てるカナダの公立小学校の実態‐エスニック・マイノリティの活力、児童の心理的要因、バイリンガル作文力に焦点をあてて
- Other Title
-
Bilingual Education for Minority Language Children in Canadian Public Primary Schools : With a Focus on Sociological and Psychological Factors and Students' Chinese and English Writing Skills
- Author
-
鈴木, 崇夫
- University
-
名古屋外国語大学
- Types of degree
-
博士(日本語学・日本語教育学)
- Grant ID
-
乙第4号
- Degree year
-
2013-12-18
Note and Description
2013
元資料の権利情報 : CC BY-NC-ND