Advertising and promotion challenge : vaguely right or precisely wrong?

書誌事項

Advertising and promotion challenge : vaguely right or precisely wrong?

Leonard M. Lodish.

(Wharton executive library)

Oxford University Press, 1986

タイトル別名

The advertising and promotion challenge : vaguely right or precisely wrong?

大学図書館所蔵 件 / 31

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes index

内容説明・目次

内容説明

Vaguely Right or Precisely Wrong? Too many executives have no idea how effective their advertising and promotion efforts really are. This book examines a variety of ways such efforts can be tested.

「Nielsen BookData」 より

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA00191693
  • ISBN
    • 0195037022
  • LCCN
    85018864
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    New York
  • ページ数/冊数
    xiii, 188 p.
  • 大きさ
    22 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ