The art of the label : designs of the times

書誌事項

The art of the label : designs of the times

Robert Opie

Simon and Schuster, 1990

大学図書館所蔵 件 / 6

この図書・雑誌をさがす

注記

"A Quarto book"--t.p. verso

"First published in Great Britain by Simon & Schuster Limited in 1987"--t.p. verso

"First published in paperback in 1990"--t.p. verso

Includes bibliographical references

内容説明・目次

内容説明

A survey of changing packaging designs from family favourites like Ovaltine and Colmans mustard to long-forgotten brands, providing a history and mirror to domestic lives over the past five centuries. The author has established a museum devoted to the history of advertising and packaging.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA12126768
  • ISBN
    • 0671710575
  • LCCN
    89135466
  • 出版国コード
    uk
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    London
  • ページ数/冊数
    144 p.
  • 大きさ
    23 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ