Understanding teaching : beyond expertise

書誌事項

Understanding teaching : beyond expertise

John Olson

(Developing teachers and teaching series)

Open University Press, 1992

  • : pbk

大学図書館所蔵 件 / 20

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references (p. [96]-98) and index

内容説明・目次

内容説明

Emphasizing the folk wisdom of teachers' classroom practice, their significant routines and how they are undermined by imposed innovations and the importance of teachers' tacit knowledge, the author argues that change should not be introduced against the grain of teacher intuition.

「Nielsen BookData」 より

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA13565967
  • ISBN
    • 0335092896
    • 0335092888
  • LCCN
    91021338
  • 出版国コード
    uk
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Milton Keynes ; Philadelphia
  • ページ数/冊数
    xiv, 103 p.
  • 大きさ
    23 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ