Consumer trust, value, and loyalty in relational exchanges

著者

    • Sirdeshmukh, Deepak
    • Singh, Jagdip
    • Sabol, Barry

書誌事項

Consumer trust, value, and loyalty in relational exchanges

Deepak Sirdeshmukh, Jagdip Singh, and Barry Sabol

(Report / Marketing Science Institute, no. 01-116 . working paper series)

Marketing Science Institute, c2001

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

"working paper"--t.p.

Bibliography: p. 45-51

関連文献: 1件中  1-1を表示

  • Report

    Marketing Science Institute

    Marketing Science Institute

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA57485264
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Cambridge, Mass.
  • ページ数/冊数
    51 p.
  • 大きさ
    28 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ