Bibliographic Information

プレミアム戦略

遠藤功著

東洋経済新報社, 2007.12

Other Title

Premium business strategy

Title Transcription

プレミアム センリャク

Available at  / 119 libraries

Note

参考文献: p234-235

Description and Table of Contents

Description

レクサスやザ・プレミアム・モルツはなぜ成功したのか?「キャッチコピー」ではなく「戦略」としてのプレミアムを。本格的プレミアム論。

Table of Contents

  • 第1章 プレミアムという現象
  • 第2章 プレミアム消費の2つの断面
  • 第3章 プレミアムとは何か
  • 第4章 なぜ「日本発のプレミアム」は育たないのか
  • 第5章 戦略としてのプレミアム
  • 第6章 「日本発のプレミアム」の挑戦者たち

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BA84115574
  • ISBN
    • 9784492532409
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    235p
  • Size
    20cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top