The use of foreign elements in Japanese TV commercials : a report 日本のテレビコマーシャルにおける外国的要素の使用

書誌事項

The use of foreign elements in Japanese TV commercials : a report = 日本のテレビコマーシャルにおける外国的要素の使用

Harald Haarmann, Mika Waseda = ハラルド・ハールマン, 早稲田みか [著]

[s.n.], 1985

タイトル読み

The use of foreign elements in Japanese TV commercials : a report = ニホン ノ テレビ コマーシャル ニオケル ガイコクテキ ヨウソ ノ シヨウ

大学図書館所蔵 件 / 3

この図書・雑誌をさがす

注記

Title from cover

Parallel text in English and Japanese

"財団法人放送文化基金昭和58年度後期助成金による"--P. [2] of Japanese side

Includes bibliographical references

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BB00427243
  • 出版国コード
    ja
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    engjpn
  • 出版地
    Tokyo
  • ページ数/冊数
    62, 48 p.
  • 大きさ
    30 cm
  • 件名
ページトップへ