書誌事項

Essentials of marketing : a marketing strategy planning approach

William D. Perreault, Jr., Joseph P. Cannon, E. Jerome McCarthy

(McGraw-Hill international editions)

McGraw-Hill/Irwin, c2012

13th ed., international student ed

  • : pbk

大学図書館所蔵 件 / 2

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references and indexes

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BB10114277
  • ISBN
    • 9780078028885
  • LCCN
    2011027873
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    New York
  • ページ数/冊数
    xl, 640, 32, 10 p.
  • 大きさ
    28 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ