Search Results 1-2 of 2

  • The Role of Trust in the Creation of Popular Cultural Products : The Case of Japanese Manga

    Kawamata Keiko

    This research aims to explore the role of trust in Japanese content development, focusing on the dyadic relationship between the mangaku(comic strip author) and the editor, and to examine the evolutio …

    Asia University, management review 49(2), 57-72, 2014-03

  • A Study on the Power Conflict Theory Reconsideration  [in Japanese]

    Sawai Masaaki

    … これまでパワー・コンフリクト論は,伝統的なマーケティング交換の構図であるダイアディック・リレーションシップの視座からの分析が進められてきた。 … 本稿では,売り手と買い手のダイアディック・リレーションシップを超え,ネットワーク・パースペクティブを活用し,パワー・コンフリクト論を再考していくことの意義と方向を検討していく。 …

    Journal of Japan Management Diagnosis Association 14(0), 34-40, 2014

    J-STAGE

Page Top