検索結果 2件中 1-2 を表示

  • The Role of Trust in the Creation of Popular Cultural Products:The Case of Japanese Manga

    川又 啓子

    This research aims to explore the role of trust in Japanese content development, focusing on the dyadic relationship between the mangaku(comic strip author) and the editor, and to examine the evolutio …

    亜細亜大学経営論集 49(2), 57-72, 2014-03

    CiNii PDF - オープンアクセス 

  • パワー・コンフリクト論再考についての一考察

    澤井 雅明

    … これまでパワー・コンフリクト論は,伝統的なマーケティング交換の構図であるダイアディック・リレーションシップの視座からの分析が進められてきた。 … 本稿では,売り手と買い手のダイアディック・リレーションシップを超え,ネットワーク・パースペクティブを活用し,パワー・コンフリクト論を再考していくことの意義と方向を検討していく。 …

    日本経営診断学会論集 14(0), 34-40, 2014

    J-STAGE

ページトップへ