CiNii
Kannonzaki nature museum
多田 恵子 , 佐竹 彰 , 鈴木 寛充 , 中村 雅史
電気学会研究会資料. MD 2020(80-89), 37-42, 2020-09-03
電気学会研究会資料. SPC = The papers of technical meeting on semiconductor power converter, IEE Japan 2020(107-116), 37-42, 2020-09-03
武道 宏平 , 竹下 隆晴
電気学会研究会資料. HCA 2020(22-24・26-55・57-66・68・70-76), 167-170, 2020-09-01
鶴田 遼司 , 片岡 拓也 , 宅野 嗣大
電気学会研究会資料. HCA 2020(22-24・26-55・57-66・68・70-76), 163-166, 2020-09-01
加藤 遼子 , 栗田 将伍 , 吉本 貫太郎 , 横山 智紀
電気学会研究会資料. HCA 2020(22-24・26-55・57-66・68・70-76), 95-98, 2020-09-01
電気学会研究会資料. VT 2020(18-20・22-51・53-62・64・66-72), 167-170, 2020-09-01
電気学会研究会資料. VT 2020(18-20・22-51・53-62・64・66-72), 163-166, 2020-09-01
電気学会研究会資料. VT 2020(18-20・22-51・53-62・64・66-72), 95-98, 2020-09-01
電気学会研究会資料. SPC = The papers of technical meeting on semiconductor power converter, IEE Japan 2020(129-131・133-162・164-173・175・177-183), 167-170, 2020-09-01
電気学会研究会資料. SPC = The papers of technical meeting on semiconductor power converter, IEE Japan 2020(129-131・133-162・164-173・175・177-183), 163-166, 2020-09-01
電気学会研究会資料. SPC = The papers of technical meeting on semiconductor power converter, IEE Japan 2020(129-131・133-162・164-173・175・177-183), 95-98, 2020-09-01
木村 宰 , 杉山 昌広
エネルギー・資源学会研究発表会講演論文集 39, 400-405, 2020-07-28
淀 薫 , 荻野 正雄 , 河合 浩志 , 三好 昭生 , 塩谷 隆二
計算工学講演会論文集 Proceedings of the Conference on Computational Engineering and Science 25, 3p, 2020-06
片野 祐太郎 , 信川 輝吉 , 室井 哲彦 , 木下 延博 , 石井 紀彦
NHK技研R&D (181), 32-43, 2020-05
Sueda Kiyoko , Mayer Claude-Helene , Mayer Claude-Hélène , Kim Soyeon , Asai Akiko
… Accelerated globalization requires collaboration in groups of people characterized by multi-dimensional diversity. … It is hoped that a multi-level and interdisciplinary analysis of this subject will contribute in some way to promoting women global leadership. …
The Aoyama journal of international politics, economics and communication (104), 39-59, 2020-05
IR DOI
品田 瑞穂 , 萬羽 郁子 , 小宮山 利恵子 , 佐々木 裕子 , 松田 恵示 , 中野 幸夫 , 田嶌 大樹 , 山内 朋也 , 酒井 春名 , 金子 嘉宏
学校教育学研究論集 (41), 1-13, 2020-03
池田 忠義
学生相談研究 40(3), 173-185, 2020-03
藤井 みゆき , Fujii Miyuki , フジイ ミユキ
2019年度のUプログラムの選択必修科目「口頭表現」には、4つのクラスの異なるレベルの受講生が混在する。本稿では、その「口頭表現」のクラスで行った発話を促す活動の紹介と考察を行った。授業では、主教材によって学習のレベルを固定せず、受講生の発話を促すために、活動に応じて学習素材を準備し、彼らが協働で学ぶ活動の形態を多く取り入れた。行った主な活動は、ディスカッション、映像を用いた活動、発表担当者と教師 …
大阪大学日本語日本文化教育センター授業研究 (18), 55-62, 2020-03
Saculsan Phoebe Grace , Mori Akihisa
… This work uses a combination of a multi-level perspective in socio-technical transitions with power exercises as the analytical framework. …
Journal of Sustainability Research 2(2), 2020-02-11
IR
OYAMA Kosuke
法学研究 = Journal of law, politics and sociology 93(1), 554-530, 2020-01