天然ガス予混合圧縮着火燃焼の多気筒機関への適用(第2報)火花点火による自己着火誘発と気筒別偏差の低減
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- テンネン ガス ヨコンゴウ アッシュク チャッカ ネンショウ ノ タキトウ キカン エノ テキヨウ ダイ 2ホウ ヒバナ テンカ ニ ヨル ジコ チャッカ ユウハツ ト キトウベツ ヘンサ ノ テイゲン
- PCCI combustion for multi cylinder natural gas engine (second report) Leading auto-ignition and reduction of cylinder-to-cylinder variations by using spark ignition
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- 自動車技術会論文集 = Transactions of the Society of Automotive Engineers of Japan / 自動車技術会 編
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自動車技術会論文集 = Transactions of the Society of Automotive Engineers of Japan / 自動車技術会 編 39 (1), 59-70, 2008-01
東京 : 自動車技術会
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1520853832484766720
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- NII Article ID
- 10021122737
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- NII Book ID
- AN00105913
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- ISSN
- 02878321
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- NDL BIB ID
- 9362063
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- Text Lang
- ja
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- NDL Source Classification
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- ZN22(科学技術--運輸工学--自動車)
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- Data Source
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- NDL
- CiNii Articles