英国高速鉄道脱線事故の教訓 : レールの金属疲労・技術伝承は行われたか

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収録刊行物

  • JREA

    JREA 51(1), 33018-33020, 2008-01-01

    日本鉄道技術協会

参考文献:  9件中 1-9件 を表示

  • <no title>

    Office of Rail Regulation

    Train Derailment at Hatfield : A Final Report by the Independent Investigation Board, 2006

    被引用文献1件

  • <no title>

    平川賢爾

    ドイツ高速鉄道脱線事故の真相, 2006

    被引用文献1件

  • <no title>

    WOLMAR C.

    Broken Rails : How Privatisation Wrecked Britain's Railways, 2002

    被引用文献1件

  • <no title>

    Office of Rail Regulation

    Post Hatfield Rolling Contact Fatigue, Measurement of Crack Depths in a Section of Head Hardened Rail, 2005

    被引用文献1件

  • <no title>

    UIC (International Union of Railways)

    Atlas of Wheel and Rail Defects, 2004

    被引用文献1件

  • <no title>

    UIC

    UIC Code : Rail defects, 2002

    被引用文献1件

  • Rolling contact fatigue on British railway system : treatment

    GRASSIE S. L.

    Wear 258, 1310-1318, 2005

    被引用文献1件

  • The strength of surfaces in rolling contact

    JOHNSON K. L.

    Proc. Instn. Mech. Engrs. 23, 151-163, 1989

    被引用文献1件

  • <no title>

    France SNCF

    Fatigue Fracture Engineering Materials Structure 26, 939-948, 2003

    被引用文献1件

各種コード

  • NII論文ID(NAID)
    10021162696
  • NII書誌ID(NCID)
    AN00002819
  • 本文言語コード
    JPN
  • 資料種別
    REV
  • ISSN
    04472322
  • NDL 記事登録ID
    9326079
  • NDL 雑誌分類
    ZN23(科学技術--運輸工学--鉄道)
  • NDL 請求記号
    Z16-695
  • データ提供元
    CJP書誌  NDL 
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