互いに異なった考え方を認め合い, 統合する理科学習の創造  [in Japanese] Exchange Opinions Among Everyone, Admit Differences of Ideas and Bring Them Together in Science Class  [in Japanese]

Search this Article

Author(s)

Journal

  • 理科の教育 = Science education monthly

    理科の教育 = Science education monthly 55(9), 580-583, 2006-09-15

References:  3

  • <no title>

    生きるための知識と技能OECD生徒の学習到達度調査 (PISA) 2000年調査報告書, 2003

    Cited by (1)

  • <no title>

    ドミニク S ライチェン

    キーンピテンシー-国際標準の学力をめざして-, 2006

    Cited by (1)

  • <no title>

    ベネッセ教育研究開発センター

    ベネッセ発親子で伸ばす「本物の学力」, 2006

    Cited by (1)

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    10027587617
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AN00248397
  • Text Lang
    JPN
  • Article Type
    REV
  • Data Source
    CJP 
Page Top