教員養成における複合的なスタンダードの設定とアセスメント, メンターシップの関係 A Report on the Relationship between Standards, Assessment and Mentorship in Teacher Education

この論文をさがす

著者

収録刊行物

  • 日本教育工学会研究報告集

    日本教育工学会研究報告集 2007(5), 77-84, 2007-12-22

    日本教育工学会

参考文献:  6件中 1-6件 を表示

  • <no title>

    Maryland Partnership for Teaching and Learning K-16 Superintendents and Deans Committee

    Professional Development School. An Implementation Manual, 2004

    被引用文献1件

  • <no title>

    Maryland State Department of Education

    Professional Development Schools in Maryland, 2004

    被引用文献1件

  • <no title>

    Maryland State Department of Education

    Professional Development School. Assessment Framework for Maryland, 2006

    被引用文献1件

  • <no title>

    TEITEL L.

    The Professional Development Schools Handbook : Starting, Sustaining, and Assessing Partnerships That Improve Student Learning, 2003

    被引用文献1件

  • <no title>

    The Howard County Public School System

    Handbook for Mentoring in a PDS, 2002

    被引用文献1件

  • 教育実習における自己点検評価のための目標資質能力の明確化に関する研究

    小柳 和喜雄

    教育実践総合センター研究紀要 (16), 225-230, 2007-03

    機関リポジトリ 被引用文献2件

各種コード

  • NII論文ID(NAID)
    10029777477
  • NII書誌ID(NCID)
    AN10420429
  • 本文言語コード
    JPN
  • 資料種別
    ART
  • NDL 記事登録ID
    9363155
  • NDL 雑誌分類
    ZF1(教育)
  • NDL 請求記号
    Z7-3321
  • データ提供元
    CJP書誌  NDL 
ページトップへ