中学校理科第2分野「自然と人間」における活動教材の効果について その2 : Project Wild (PW) を改良したアレンジ版活動教材「トンボ池を守ろう!」を使った授業実践から  [in Japanese] The effect of activity teaching materials on the "human and nature" in science field II of the junior high school, II : the practical research on using revised teaching material of Project Wild, "Dragonfly pond"  [in Japanese]

Search this Article

Author(s)

Journal

  • 生物教育

    生物教育 50(1), 1-10, 2009-09-30

    日本生物教育学会

References:  21

Cited by:  1

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    10029855328
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AN0012957X
  • Text Lang
    JPN
  • Article Type
    Journal Article
  • ISSN
    0287119X
  • NDL Article ID
    10541202
  • NDL Source Classification
    ZR1(科学技術--生物学)
  • NDL Call No.
    Z18-53
  • Data Source
    CJP  CJPref  NDL 
Page Top