ハイブリッド燃焼によるディーゼル排気ガスの浄化 Reduction of Diesel Engine Emissions Using Hybrid Combustion

この論文をさがす

著者

収録刊行物

  • Science and Technology of Energetic Materials : journal of the Japan Explosive Society

    Science and Technology of Energetic Materials : journal of the Japan Explosive Society 73(1), 53-57, 2012-04-30

    火薬学会

参考文献:  8件中 1-8件 を表示

  • <no title>

    MILTON B.

    Thermodynamics, Combustion and Engines 227, 328, 1995

    被引用文献1件

  • <no title>

    MCALLISTER S.

    Fundamentals of Combustion Processes, 220-237, 2011

    被引用文献1件

  • <no title>

    DAISHO Y.

    Controlling Combustion and Exhaust Emissions in a Direct-Injection Diesel Engine Dual-Fueled with Natural Gas, 1995

    被引用文献1件

  • <no title>

    PAPAGIANNAKIS R.

    Combustion and Performance Characteristics of a DI Diesel Engine Operating from Low to High Natural Gas Supplement Ratios at Various Operating Conditions, 2008

    被引用文献1件

  • <no title>

    Japan DME Forum

    DME handbook, 30-57, 2006

    被引用文献1件

  • <no title>

    BARTOK W.

    Fossil Fuel Combustion, 39-40, 1991

    被引用文献1件

  • <no title>

    TAYLOR C.

    The Internal Combustion Engine in Theory and Practice 2, 165-166, 1985

    被引用文献1件

  • <no title>

    REITZ R.

    A study of dimethyl ether (DME) as an alternative fuel for diesel engine applications, 2008

    被引用文献1件

各種コード

  • NII論文ID(NAID)
    10030136496
  • NII書誌ID(NCID)
    AA11826008
  • 本文言語コード
    ENG
  • 資料種別
    ART
  • ISSN
    13479466
  • NDL 記事登録ID
    023760607
  • NDL 請求記号
    Z17-98
  • データ提供元
    CJP書誌  NDL 
ページトップへ