実践的学びの省察活動を支援するノートテイキングにおける記述内容のテキストマイニングによる探索的分析  [in Japanese] A Developmental Study for the Contents of Note Taking for Support. The Students' Refection for Practical Learning by Text-Mining Analysis  [in Japanese]

Search this Article

Author(s)

    • 沖林 洋平
    • 山口大学教育学部 Faculty of Education, Yamaguchi University
    • 田中 理絵
    • 山口大学教育学部 Faculty of Education, Yamaguchi University
    • 岡村 吉永
    • 山口大学教育学部 Faculty of Education, Yamaguchi University

Journal

  • 日本教育工学会研究報告集

    日本教育工学会研究報告集 2011(5), 87-90, 2011-12-17

    日本教育工学会

References:  6

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    10030147145
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AN10420429
  • Text Lang
    JPN
  • Article Type
    ART
  • NDL Article ID
    023470135
  • NDL Call No.
    Z7-3321
  • Data Source
    CJP  NDL 
Page Top