『計算機科学者のためのゲーム理論入門』シリーズについて  [in Japanese] Introduction of Game Theory for Computer Scientists  [in Japanese]

Access this Article

Search this Article

Author(s)

    • 横尾 真 YOKOO Makoto
    • 九州大学大学院システム情報科学研究院 Faculty of Information Science and Electrical Engineering, Kyushu University
    • 岩崎 敦 IWASAKI Atsushi
    • 九州大学大学院システム情報科学研究院 Faculty of Information Science and Electrical Engineering, Kyushu University
    • 岡本 吉央 OKAMOTO Yoshio
    • 北陸先端科学技術大学院大学大学院教育イニシアティブセンター Center for Graduate Education Initiative, Japan Advanced Institute of Science and Technology

Journal

  • Computer Software

    Computer Software 29(2), 65-68, 2012-04-25

    Japan Society for Software Science and Technology

References:  6

  • <no title>

    MAS-COLELL A.

    Microeconomic Theory, 1995

    Cited by (1)

  • <no title>

    NISAN N. ed.

    Algorithmic Game Therory, 2007

    Cited by (1)

  • <no title>

    SHOHAM Y.

    Multiagent Systems : Algorithmic, Game-Theoretic, and Logical Foundations, 2009

    Cited by (1)

  • <no title>

    横尾真

    オークション理論の基礎, 2006

    Cited by (1)

  • <no title>

    坂井豊貴

    マーケットデザイン入門 オークションとマッチングの経済学, 2010

    Cited by (1)

  • <no title>

    渡辺隆裕

    ゼミナールゲーム理論入門, 2008

    Cited by (1)

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    10030311272
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AN10075819
  • Text Lang
    JPN
  • Article Type
    REV
  • ISSN
    02896540
  • NDL Article ID
    023778352
  • NDL Call No.
    Z14-1033
  • Data Source
    CJP  NDL  J-STAGE 
Page Top