観光地における地域ブランド構築の内部関係者による資源活用パターンと課題構造に関する研究 : 関東・甲信越地域の市町村を対象として  [in Japanese] Grasp the characteristics of internal stakeholders' creating activities for place branding and its problem structures : focused on the municipalities in Kanto and Koshin-etsu  [in Japanese]

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Author(s)

    • 崔 瑛 CHOI Young
    • 静岡英和学院大学人間社会学科 Department of Humanities and Social Sciences, Shizuoka Eiwa Gakuin University

Journal

  • 都市計画論文集 = Papers on city planning

    都市計画論文集 = Papers on city planning 47(2), 105-116, 2012-10-25

    日本都市計画学会

References:  52

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    10031116990
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AN10276504
  • Text Lang
    JPN
  • Article Type
    ART
  • ISSN
    09160647
  • NDL Article ID
    024071249
  • NDL Call No.
    Z3-992
  • Data Source
    CJP  NDL 
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