テレビコマーシャルの食シーンに見る女たち  [in Japanese] Japanese Women in TV Food Commercials  [in Japanese]

Access this Article

Search this Article

Author(s)

Abstract

食べる女。飲む女。料理する女。女が日本のテレビコマーシャルのなかでクローズアップされるとき、それが食のシーンであることが多い。女は長いあいだ料理をつくるひとであり、その材料を買いに行くひと ...

Journal

  • Studies in language and literature. Literature.

    Studies in language and literature. Literature. (39), 124-86, 2001

    University of Tsukuba

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    110000331058
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AN00222145
  • Text Lang
    JPN
  • Article Type
    departmental bulletin paper
  • Journal Type
    大学紀要
  • ISSN
    03877523
  • NDL Article ID
    5821201
  • NDL Source Classification
    ZK21(言語・文学)
  • NDL Call No.
    Z12-429
  • Data Source
    NDL  NII-ELS  IR 
Page Top