How Can We Use Counter Evidence Effectively in Order to Rectify Learners' Misconceptions? Effectiveness of the "Unified Method"
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 誤概念の修正に有効な反証事例の使用方略--「融合法」の効果
- ゴガイネン ノ シュウセイ ニ ユウコウ ナ ハンショウ ジレイ ノ シヨウ ホウリャク ユウゴウホウ ノ コウカ
- 誤概念の修正に有効な反証事例の使用方略--「融合法」の効果
Search this article
Abstract
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 学協会
Journal
-
- 教育心理学研究 = The Japanese journal of educational psychology / 日本教育心理学会教育心理学研究編集委員会 編
-
教育心理学研究 = The Japanese journal of educational psychology / 日本教育心理学会教育心理学研究編集委員会 編 54 (2), 162-173, 2006-06
東京 : 日本教育心理学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009407190487680
-
- NII Article ID
- 110004751046
-
- NII Book ID
- AN00345837
-
- ISSN
- 00215015
-
- NDL BIB ID
- 7973500
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- NDL-Digital
- CiNii Articles
- KAKEN