学校適応アセスメントのための三水準モデル構築の試み
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ガッコウ テキオウ アセスメント ノ タメノ サンスイジュン モデル コウチク ノ ココロミ
- Development of a three-level model for assessment of children's school adjustment
Search this article
Abstract
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 学協会
Journal
-
- 教育心理学研究 = The Japanese journal of educational psychology / 日本教育心理学会教育心理学研究編集委員会 編
-
教育心理学研究 = The Japanese journal of educational psychology / 日本教育心理学会教育心理学研究編集委員会 編 55 (1), 135-151, 2007-03
東京 : 日本教育心理学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290883412145152
-
- NII Article ID
- 110006249671
-
- NII Book ID
- AN00345837
-
- ISSN
- 00215015
-
- NDL BIB ID
- 8707414
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- NDL-Digital
- CiNii Articles
- KAKEN