書誌事項
- タイトル別名
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- ニッシン ショクヒン ニ ミル チキン ラーメン オヨビ カップ ヌードル ノ セイヒン カイハツ ト ハンバイ ソクシンサク ノ テンカイ
- The Product Development and Sales Promotion Plan of 'Chicken Ramen' and 'Cup Noodle' in Nissin Food Products
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抄録
This paper clarifies details and corporate principles of the establishment of Nissin Food Products by Momofuku Ando. And, the development of "Chicken ramen" is discussed with the construction of the sales route. In addition, the factor that the achievement descends though "Chicken ramen" is possessed is examined, and details of development and the demand creation of the product development and the sales route of "Cupnoodle" are examined.
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収録刊行物
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- 経営と情報 : 静岡県立大学・経営情報学部/学報
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経営と情報 : 静岡県立大学・経営情報学部/学報 19 (2), 33-44, 2007-03-01
静岡県立大学経営情報学部
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1050282812543998464
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- NII論文ID
- 110006391914
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- NII書誌ID
- AN10118525
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- ISSN
- 09188215
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- NDL書誌ID
- 8814774
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- 本文言語コード
- ja
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- 資料種別
- departmental bulletin paper
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- データソース種別
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- IRDB
- NDL
- CiNii Articles